Lördag.

Julen har varit lugn och skön. Jobb på dagen, mys med familj på kvällen. Igår hade jag och Gustaf lite jul. Hade köpt en skjorta och ett par duntofflor till honom, så att jag slipper den jävla sticksiga filten i hans säng. :) Själv fick jag ett par jättemysiga mjukisbyxor. Jag hade tänkt att å ut på kvällen men humöret var inte det bästa, och då är det inte värt att chansa tycker jag.

Fick även en spikmatta i julklapp, och jag och Gustaf fick varsin biljett till Kent i Örebro. Väldans trevligt tycker jag.

Idag gjorde vi ett försök att titta lite på stan, men det var för mycket folk. Kunde inte fokusera på någonting knappt. Sen fick jag världens mensvärk så då stack vi hem till Gustaf och slappade. Nu är jag hemma och har precis virkat klart ett pannband, som jag faktiskt tänker behålla själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0