Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel, lev med det. All den här tiden som jag vilat och velat, vilat och väntat och kastat bort. Inte nu, kanske sen, kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

Eftersom alla andra coola bloggers kör på den här listan tänker jag med göra det. Jag vill också var cool. Och döda lite tid.

1. Vad är ditt mellan-namn?
Elisabeth.

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn?
Inget fel på Johanna inte.

3. Är du i ett förhållande nu?
Jajamensan.

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Typ 2 och ett halvt år.

5. Vem var du tillsammans med sist?
K.

6. Får man fråga varför det tog slut?
Jag ville må bättre, han drog mig åt fel håll.

7. Har du haft ett seriöst förhållande?
Vi är alltid seriösa. Jämt.

8. Vem vet mest om dig? Gustaf och Ida.

9. Vad gör du på fredagskvällar?
Gosar.

10. Bästa filmen du någonsin har sett?
Beror på humör! Älskar knäppa filmer, emo-filmer och zombiefilmer.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? kul fråga.

12. Har du någonsin varit full?
Ja.

13. Har du testat droger? Ja.

14. Röker du? Nej.

15. Snusar du?
Absolut inte.

16. Saknar du någon just nu?
Nej, Ida är ju i Sverige för en gångs skull.

17. Hur mår du idag?
Dagen har vart okej. Kvällar är en annan femma.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Normalt 3. Vid behov upp till 10.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hade precis hittat Ellie så jag var nog med henne.

20. Bästa minnet från sommaren? Schweizresan med Gustaf.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Schweiz.

22. När var du där? I augusti. Och i typ Mars.

23. Är du rasist? Nejnej.

24. Har du helt svenskt ursprung? Nja.

25. Om nej, vart kommer du ifrån?
Mormor från Schweiz, morfar från utomlands.

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Jag föredrar Gustaf.

27. Ser du fram emot någonting just nu? Kalaset på fredag ska bli kul.

28. Sköter du skolan? Superbt!

29. Vad hade du för betyg förra terminen?
VG i ekologi och G i cellbiologi.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG.

31. Vilket ämne var det? Typ svenska. Och psykologi. Och säkert annat med.

32. Har du fått ig på ett prov? Ja.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.

34. Anser du dig vara intelligent? "Vadå, är inte Norrland ett landskap?"

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? typ 2009 och framåt för alltid.

36. Vilken va den värsta tiden då?
2004-2008.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?
Ja.

39. Har du haft sömnproblem?
Ja, just nu faktiskt.

40. Hur ofta gråter du?
Väldigt, väldigt sällan.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Duschar iskallt, lyssnar på avslappningsskivor eller ligger på G's mage.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?
Gustaf.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
Aldrig i livet

44. Vilken klass går du i nu?
Hälsovetenskap.

45. Vilken skola? Linnéuniversitet.

46. Har du varit otrogen någon gång? Ja, för att hämnas.

47. Har någon varit otrogen mot dig? För många gånger.

48. Är du stolt över dig själv? Ibland.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har tagit mig dit jag är idag.

50. Vad får du ofta komplimanger för?
BUKEN. ;)

51. Har du lätt att få folk att skratta?
Ibland när jag lyckas vara riktigt klyftig.

52. Cider eller öl?
Öl.

53. Har du några talanger?
Hm, kan böja tungan på alla sätt och vis. Kan virka det mesta utan mönster.

54. Vet du om någon är kär i dig?
Gustaf. Och Ellie såklart, hon är helt lost in love alltså.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon?
Ja, med bästaste, finaste, jobbigaste Sofia.

56. Vad står det i ditt senaste sms?
"Fan med, får vänta till tisdag typ?! My god..."

57. Hur lång är du?
164.

58. Hur mycket väger du? Oj, har inte vägt mig sen jag flyttade, vilket var 1 och ett halvt år sen.

59. Vilken storlek har du på kläderna?
Allt från xs till xl.

60. Har du svarat ärligt?
Absolut.

Kommentarer
Postat av: Ellie

... och du är ju kär i mej, så då är det ju ömsesidigt ;)

2011-10-09 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0