Dag 16 – Döden och livet därefter

På den här punkten är jag nog ganska tråkig. Eller så är jag bara väldigt naturvetenskaplig och tror på jorden, kretslopp och så vidare. Jag tror alltså att när man dör, så dör man. Man försvinner, förmultnar och endast minnen av en finns kvar. Det enda som man skulle kunna bli som död är mat åt små larver, typ. Lite trist, jag vet.

Och om man skulle leva kvar som en ande eller något, hur fasen skulle alla få plats? Hur kan de finnas? Det är jävligt många som dött så länge jorden funnits. Jävligt många. Nä, jag fattar inte. Himlen och helvetet, vart fan skulle det ligga?

Svammel, I know. Hade räckt med att skriva typ ingenting. För det är det jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0