Dag 14 – Här bor jag

Då var det tags att visa upp lägenheten på 2 rum där jag delar 46m2 med pojkvän och två katter.



Så här ser det ut när man kommer in, obefintliga hall alltså. Precis till vänster ligger toaletten.


Den är inte så rolig att titta på, men ungefär så här ser det ut.


Precis efter toan ligger köksdelen.


Där har jag också mitt kakfat i en öppen hylla.


I andra hörnet av rummet har jag en soffa, bokhyllor och TV.


Där sitter några amigurumis bredvid ett fat med frukt.


Till vänster finns det ett rum till. Där finns en säng och ett finfint tyg på väggen.


Om man vänder sig om finns det ett skrivbord. Och ett fönster med en katt i.


Går man ut ur sovrummet igen ser det ut så här.


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: ebba alling

Mysigt.

2011-05-06 @ 10:27:17
URL: http://grytslyna.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Så fint! Mysigt med kakfatet :)



Svar: Tack så mycket! Ja för mig brukar det bli det vanliga garnet eller en vanlig sytråd som jag viker flera gånger, men du har rätt, så mycket enklare med broderigarnet... Ska nog ta och köpa mig en stump av det ;)

2011-05-06 @ 20:48:32
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Ida

Tror minsann du har stadat infor fototagningen!

2011-05-10 @ 03:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0