Words like violence, break the silence. Come crashing in, into my little world. Painful to me, pierce right through me. Can't you understand, oh my little girl?

Idag har vart en lite udda dag. Jag:
  • Bestämde mig i gårkväll för att sluta med seroquelen,
  • vilket ledde till att jag var uppe innan 6 imorse.
  • Upptäcker att mjölken stinker marinad, provar att ha den i kaffet ändå, som smakar vitlök.
  • Tänker att nu är det dags att gå ur svenska kyrkan och skriver ut en blankett och fyller i.
  • Bestämmer mig för att spinna med Sofia och mamma. Spinningsalen uppnår något som känns som 100 grader efter 2 låtar.
  • Hittar inte en enda torr fläck på mina kläder efteråt.
  • Blir förbannad på mitt hår och klipper av det. (nej, jag gjorde inte en Britney.)


Update: svamlat lite i låsta bloggen. om du glömt/vill ha lösen nås jag på shorline_ at hotmail punkt com

Kommentarer
Postat av: Ellie

johanna, din galning!

2011-06-08 @ 20:03:55
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0