Ge mig en ny drog som tar mig nånstans, jag behöver en ny medicin och ett nytt land

Vad gör vi? Nu kör vi!

Från och med imorgon är det jag som kör en veckas detox! Tror och hoppas att det kommer gå kanon.
Jag ska utesluta alkohol, kaffe, salt, socker, vitt mjöl, sötsaker, lightprodukter och nöt- och fläskkött. Istället ska jag frossa i frukt, grönsaker, bönor, linser, fiberrika kolhydrater och grönt te. Ska även dricka massor med citronvatten och det bästa av allt - mycket sömn! ;) När veckan är slut ska jag ta tag i träningen på allvar and get my body back. 


Kommentarer
Postat av: Ellie

hm, det där med köttet missade jag nog eller så är det bara du som tog det själv? :P och nu ska jag snart äta vit pasta - hade ingen fullkornis hemma :( annars har det gått bra för mej med! :)

2010-11-24 @ 16:17:45
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0