Söndag.

Tog en sväng till modehuset idag. Som tur var var det inte lika mycket folk där idag som det var i stan igår. Först gick jag med Sofia och hennes kompis, men dom var förbannat sega så jag gick själv resten av tiden. Stötte på Erna i äckel-gula-kartong affären med. Nice! Hoppas vi kommer fram till något roligt på nyår. Sen så köpte jag iallafall en klänning, ett par örhängen, en stor gosig, randig tröja och en konstig, men snygg kofta.


 

Sen åkte jag förbi Gustaf en stund, men mitt pmshumör är på botten så jag satsar på att isolera mig ikväll. Tänkte väl virka lite, lyssna på någon nice musik och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon!

Lägger även upp en bild på ett armband jag gjort till Sofia. Pannbandet glömde jag såklart hos Gustaf, men bild kommer när jag tagit tillbaka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0