Snölördag.

Första lediga dagen på ett tag nu! Så förbenat skönt. Har tagit en sväng med Sofia på stan, köpt lite julklappar. Har även städat bland mitt garn och snart kommer det en massa folk hit. Ska bli kul. Varm och kall, paketlek och trevliga människor.

Och imorgon blir det en tur till Pataholm för att fira Gustafs pappa. Fullt med släktingar, men det blir nog bra kan jag tro.

Måste bara nämna att det är så jävla härligt med snö! Stackars stadsbor som inte får njuta av detta... ;)

Passade på att ta bilder på min docka jag virkat och mina cupcakes. Lägger ut dom nu!



Dockan som är tänkt som julklapp till min granne.


Cupcakes! Så himla roligt och enkelt att göra. Väldigt fina blir dom med.

Kommentarer
Postat av: Erna

Jag ska få be att få tala om att vi visst hade snö i city (fast det fastnade inget på marken) :D

2009-12-12 @ 19:15:46
Postat av: Äsim

Åh vad duktig du är =)

JAg som är nöjd med att äntligen få en okej halsduk av min virkning... hoppas jag blir lika bra och kreativ som dig när jag övat lite..

2009-12-19 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0