Kanske var det en dröm, kanske är min hjärna tumlad och tömd, urblekt och tvättad, annars hade jag aldrig glömt. Kanske har jag ett skal, ett hårt oigenomträngligt skalbaggeskal av urvuxna kläder. Ett litet barn som når till tak… Varför får jag inte på mig dina blåjeans?

Nu drar den sista terminen på universitetet igång (redan!?) med allt var det innebär. Två kurser kvar, samtidigt som vi ska skriva c-uppsats. Kommer att bli en tuff termin, men sen är det avklarat, och det trodde jag verkligen inte om mig själv. Att jag som knappt klarade högstadiet och gymnasiet skulle klara 3 år på universitetet utan några större problem. Bra kämpat Johanna! Att jag inte har en aning om vad det ska bli av mig sen vilket är skitläskigt är en annan femma och det grubblar jag nog över en annan dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lostinspacewithNOparticularway2go

Vilken utbildning är det som du har läst?

Och grattis grattis, superbra kämpat! =D

Jag säger som jag brukar säga när min syster och jag pratar studier, framtida jobb och det där tillfrisknandet som går irriterande långsamt ibland: "Det blir nog folk av oss också!"

Så: det blev folk av dig med, Johanna! =)

Svar: Tack! Jag läser ett hälsovetenskapligt program - så om 5 månader har jag en examen i biomedicin. :) Haha, det har nog blivit lite folk av mig, men inte helt ännu. ;)
Svartvitalinjer

2013-01-22 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0