Möte med psykiatriförvaltningen.

När artikeln kom ut i Barometern fick jag ett mail från psykiatriförvaltningen i Kalmar län. De berättade att de vill börja arbeta mer med fördomar, bemötande med mer mot personer med psykisk sjukdom. De frågade om jag hade lust att komma dit och prata med dom lite angående detta. Och idag var jag där och de berättade lite hur de arbetar och hur de vill fortsätta. Till slut kom vi fram till att de ska se om jag kan bli ambassadör för (H)järnkoll, för att hjälpa dem med deras arbete samt för att Kalmar län ska kunna bli ett kampanjlän för (H)järnkoll. Tycker det är jättebra att de vill arbeta mer med detta, även om det känns lite läskigt. Men spännande kommer det att bli!
 
Klicka för att komma till hemsidan för kampanjen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0