Hon målar läpparna röda från hålen där de sprack och framför TV:n blir hennes hud blek och gul, framför TV:n blir vem som helst ful.

Nu har jag jobbat sista dagen för den här veckan och har hela två lediga dagar framför mig. Jag och Gustaf hade tänkt göra stan idag, men ingen av oss var sugna på att vara ute i regnet. Så när det var uppehåll stack vi och köpte pizza och nu ska vi titta på Bones. Helt okej avslutning på veckan. Men vad jag ska göra i helgen har jag ingen aning om. En sväng till staden för att köpa födelsedagspresent är ett måste. Är sugen på att plocka fram staffliet med.
Bilden är tagen hos mormor typ...92 kanske? Misstänker skarpt att hon är en stor anledning till att jag gillar att måla.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

ja det var hemma hos mej jag tog bilden - några sekunder senare låg du och staffliet på golvet !

2012-08-09 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0