Words can't save me, so lets not pretend. So play the record and turn it up. Not even Dr Phil can save me now. And when the tears appear when it tears me apart, I cannot help but dance.

Är det inte huvudvärk, illamående eller huvudvärk är det ångest eller nedstämdhet. Eller bara en massa plugg. Jag gör allt det som måste göras, men det tar så mycket extra energi. För att ta hand om mig själv gör jag avslappningsövningar på kvällarna och ska börja återuppta lite mindfulness-tänk med hjälp av Anna Kåvers böcker. För att inte låta allt det här svämma över försöker jag hålla mig upptagen med enkla saker som till exempel måla, titta på sjukhuset eller promenera.

Hoppas det går över snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0