Go, go, go, shawty, 'Cause it's your birthday. We gon' party like it's yo birthday. We gon' sip Bacardi like it's your birthday.

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag, hurra, hurra, hurra!
 
Trots det blir det inget speciellt idag, åt frukost med Gustaf och fick finfina paket innan han gick till jobbet. Nu slappar jag en stund innan det är dags för mig att hoppa på bussen och åka till jobbet. När jag slutar i kväll går jag hem till mamma och pappa för lite fika och en sleep-over.
 
Fick bland annat dessa ubersnygga skor.
 
Igår när jag kom hem stod det rosor på bordet!
 
 
Igår firade jag lite med Ida och Emmie. Vi tog fram grillen och spelade spel. Mys på hög nivå!
Fin kväll med långsam men snygg grill.
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Ser så härligt ut! Jag saknar min syster o Kattrumpan!

2012-08-15 @ 03:42:49
URL: http://shildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0