De kallar mig galen älskling, men hämnden är ljuv. Man måste vara frisk för att bli sjuk. Mitt liv är ett sjöslag alla blundar och ber. Jag vill inte lida för något som du inte vet. Nelson går under med flaggan i topp. Aj, aj Kapten.

Ojoj, det här är mitt 501a inlägg. 500 inlägg och jag har bloggat i 30 månader. Det blir 16 inlägg i månaden. Effektiv bloggare, jovisst.

I går var jag hos farbror doktorn på öra-näsa-hals mottagningen. Tänkte nämligen kolla om mina näspolyper växt ut eller om mina halsmandlar är så stora att det är de som gör att jag låter som andra världskriget när jag sover. Men, inga polyper och halsmandlarna var stora, men inte tillräckligt stora tyckte doktorn. Så jag ska får göra en sömnanalys för att se om kroppen tar skada av att jag sover så oroligt eller om det möjligtvis kan vara någon form av sömnapné/hypopné. Spännande. Eller inte.

Idag var jag med ett par klasskamrater i simhallen. Kanonkul, men fy vad slö jag är nu. Känns som om klockan är typ 10, och så är hon bara 5. Suck. Men tre timmar i badet tar ut sin rätt.

Hämtade ut ett paket idag med, innehållandes världens finaste tröja. Och biljetter är bokade, för helgen ska spenderas hos bästa Ida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0