Etthundra överklass poeter kan inte ge mig någonting. Jag har sprungit i ett liv nu. Jag sprang för att stå still i jakt på ett mirakel, när det fanns precis intill. Nu är jag vaken, jag är fri.

Idag efter skolan mötte jag upp Sofia som följde med mig för att växla pengar och lämna en resväska som jag ska ha med mig till Schweiz. När jag öppnade väskan låg det redan något där - ett påskägg! Det var förstås mamma som busat till det lite eftersom både jag och Sofia är borta över påsk. Vad fanns i då? Jo, världens finaste klänning!

I morgon smäller det. Klockan 10 sitter vi på tåget som ska ta oss till Köpenhamn där ett flyg till Basel väntar på oss. Sedan blir den en vecka i Schweiz med massa påskfirande och kindpussar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

söt klänning! börjat falla för prickigt :) och ha de världsbäst nu! Hoppas alla kindpussar går upp mot min kram idag ;)

2012-04-02 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0