Och om när jag slutar tänka, börjar jag förstå, att gud inte bryr sig om hur rakt jag kan gå. Så länge jag går, går jag i änglarnas spår. Så länge jag lever, dricker jag ur djävulens skål. Så länge mitt hjärta slår. Halleluja!

Ida och Erik fyllde år och firade med kalas och sexparty kombinerat. Ska inte lägga upp bilder från kvällen, då det är lite för mycket plastsnoppar och annat på dom bilderna, haha. Bjuder på lite bilder från när jag och Ellie fyllde år istället!


Sofia och Ellie var söta som vanligt.


Varför inte pynta sig lite när kungarna i Rolandz är sena?


Men till slut kom dem upp på scenen i sina fina kostymer.


Vi dansade lite mer än resten av publiken.


Jag fylleshoppade världens bästa tshirt. Det tyckte Ida med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0