My heart is evicted, I gotta protect it, don't you dare try to break it. I´m gone. My body is fragile, so please let me rest now, don't you dare try to stop me. I´m gone.

Sov till typ 12 idag. Inte snooza-jag-är-ledig-sov, utan stensov. Var knappt att jag ville gå upp då heller. Det var riktigt jävligt inatt, och bara för att jag verkligen behövde mina stilnoct var kartan som låg i paketet tomt. Så ingen bra sömn inatt. Men iallafall, jag drog mig upp, fixade frulle och vaknade till så smått i soffan. Sen drog jag ner på stan, hämtade ut nya stilnoct och mötte upp Ida. Vi tog en fika på ett fullproppat Kullzenska, sen drog vi till konstmuseet. Väldigt tråkiga och obegripliga utställningar den här gången måste jag säga. Bara massa texter, filmer och arbetargubbar. Annars var det en mycket trevlig dag. Nu är jag väldigt trött, helt slut snarare. Skulle lätt kunna somna, men till och med för mig känns det för tidigt...


Imorgon ska jag till mor och far, dit kommer också favoritfarbror, kusin och farbrors flickvän. Mys!

Jag och farbror på Arvika i sommras. (pigg tjej på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0