dansa fastän hjärtat brister

Orkade inte ta mig iväg till kemin idag. Dåsig av flera nätters dålig sömn och sömntabletter. Gustaf drog upp mig till soffan iallafall, annars hade jag nog blivit kvar i sängen. Där har jag så smått tagit tag i mitt liv. Börjat kladda ner lite tankar inför opponeringen på seminariet imorgon. Känns lite jobbig eftersom det känns som om man måste komma med kritik, när jag tycker arbetet är bra gjort. Men, lite har jag klurat ut iallafall.

Nu ska jag kolla lite kemi, känns ändå som jag har koll på läget, trots mitt mående. Jag är inte alls sugen på att läsa, jag vill virka. Håller på med en docka, tror det ska bli en emoflicka. Svart, randigt, rosetter och starka färger. Har en del halvfärdiga projekt med, ska försöka få klart dom med. Men de är så stora! Jag är mer för lite mindre amigurumis tror jag.


Syster och Hilda var här en sväng, och jag blev klippt, äntligen. Kom på att det var ungefär ett år sen, när jag klippte lugg. Remember? Aldrig mer kort lugg. Så det var skönt att bli av med ett par centimeter. Håret är riktigt gosigt nu!


Kommentarer
Postat av: syster

Nu kommer jag ihåg, du ser ut som mamma... men det gör jag med :/ puss på dig <3 Big love från syster din!

2011-01-10 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0