Det är mig dom kallar smutser.

Idag får det bli en nästan-plugg-fri dag. Det skaver i bröstet och jag är inte alls på humör. Man behöver faktiskt inte vara duktig jämt, eller hur? Så för att göra det bästa av det tar jag två artarax, lyssnar på Kristian Anttila och plockar fram en bok från hälsokursen. De ska ju ändå läsas, så det passar ju bra idag när jag inte orkar med kemin. I den boken kan jag läsa det som är intressant, och samtidigt ta det lugnt och vila upp mig lite. Om jag orkar så tar jag tag i kemin i eftermiddag, kolla igenom vad vi ska göra på labbet imorgon, typ.

Kändes väldigt udda på gruppen i morse. Nu är det bara jag av "veteranerna" kvar, en tjej som gått sen i våras och så kom det två nya idag. Så det känns lite som att börja om från början. Men det ger mig ändå lite mer insikt om hur långt jag faktiskt har kommit, trots att jag inte har en speciellt bra dag idag.

Nä, nu tar jag en filt och kryper ner i soffan. Det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0