Detox dag 1.

Det här var ju nemas problemas! Lite hjärnvärk utan kaffe bara, men det går nog över om någon dag eller två. Hade tänkt gå ut och köpa grönt te idag, men så som vädret är sket jag i det. Får ta det imorgon om det är bättre då.

Idag har jag ätit:
Frukost - havregrynsgröt med rivet äpple och kanel.
Mellis - ett äpple
Lunch - Linssoppa med morötter och två sportknäcke.
Mellis - En morot.
Middag - Lax och morötter i ugn, broccoli och fetaost.
Kvällsmat - hallon och jordgubbssmoothie.

Haha, mycket äpple och morot. Har inte så mycket hemma. Som sagt, om det är bättre väder imorgon ska jag ta tag i det efter dbtgruppen imorgon. Men är det sånt här väder stannar jag hemma med skolböckerna istället! På kvällen får jag dock ge mig ut, då blir det Parry Hotter på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0