En skön helg.

I lördags kväll fick jag äran att följa med gustafs släkt till öland för att fira hans mormor och morfars bröllopsdag. Vi var på något flott ställe utanför Borgholm och åt en jättegod buffe. Det var en himla trevlig kväll, även om jag kände mig sliten av någon konstig anledning.

Gårdagen spenderades i soffan med systeryster framför filmen 2012, helt okej film, men ganska överdriven. På eftermiddagen åkte vi till mormor och firade morsdag med rabarberpaj och morotskaka, mycket mysigt. Efter det stack jag och Sofia till friskis och körde ett afropass. Det var bara hon och jag och 5 till där, kändes lite konstigt att vara så några. Men afro är alltid lika kul! När passet var slut körde vi till Läckeby där mamma och pappa bjöd på grilladlax och pasta sallad med melon och äpple. Kanongott! Vid 8 knallade jag bort till jobbet och hade jour till 9 i morse. Tog bussen hem och fick direkt gå ner med alldeles för mycket tvätt till tvättstugan. Nu är jag inne på min fjärde och sista maskin!

Och snart kommer Ida och hälsar på. Det guttaste på länge!



iddehjärtajonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0