Och hundratusen röster skriker efter något mer

Dagen började på trädet, där jag träffade min terapeut och pratade om mina konstiga balck outer jag har fått. Och egentligen kom vi väl inte fram till så mycket, förutom att jag ska försöka skriva éfter det hänt, för att ta reda på som utlöser det. Sen drog jag hem, deppade över att Hultsfredsfestivalen är inställd. Funderar på att dra till Eskilstuna den 17 juli bara för att få se Kent. Missade ju dom i våras när jag var inlagd. Har någon slags Kent-mani just nu. Menmen.

Sen till trädet igen, träffade läkaren angående paroxetinet. Vi kom överens om att jag ska ta det varanann dag samtidigt som jag börjar med en ny medicin, efexor tror jag att det var. Så vi får se hur det går den här gången. Bara att jag skulle hämta ut medicinen idag, så fanns den inte, utan den kommer på fredag. Så jag får börja då. Läkarn skulle ringa mig på måndag och se hur det gått, det var gulligt tycker jag.

Efter det hämtade jag bilen, hämtade Sofia hos mig och stack och handlade. Gott om tid tänkte jag som trodde att jag började jobba vid 3. När jag kom till jobbet kvart i så visade det sig att jag egentligen hade börjat halv. Smart Johanna. Nu sitter jag i soffan med min man och katt och bara tar det lugnt. Imorgon blir det sol och bad. Och en välförtjänt sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0