Mr. Brightside

Sitter och lyssnar på musik, just nu Håkan Hellström och myser med mina katter. Försöker vila upp mig lite inför ikväll. Tycker att det ska bli kul, men ändå lite nervös eftersom jag är så känsligt för för mycket intryck på en gång. Men det ska nog gå bra! Har ju faktiskt inte så långt hem om det skulle vara så.

Idag var jag på föreläsning i Kalmarsalen, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Det var en studieförberedande föreläsning, vilket gjorde att jag förväntade mig lite plugg-tips. Och det var det väl, ett par stycken. Det var mer snack om vilkja olika inlärningstyper det finns, om man lär sig via syn, hörsel eller att göra saker. Så fick vi göra ett test för att se vilken typ vi var, och eftersom jag kände igen mig lite i varje så gav det mig inte så mycket.

Sen drog Gustaf med mig ner till stan och bjöd på lunch. Vi gick till La Croissant och åt bakad potatis med kyckling. Sen gick vi runt och strosade lite på baronen. Väldigt trevligt! 

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sex så att jag kan gå ner och möta mina nya kamrater. Vi ska ha lite förfest här hos mig. Ska gå och sminka mig lite nu, väntar med att byta om tills jag ser vad dom har på sig. ^^ Sen blire party!

Mitt favorit halsband: En färglad uggla från H&M:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0