Det här är också en rubrik

Min första lediga dag på sjukt länge. Riktigt skönt! Idag har jag läst ut boken jag beställde från cdon och fick i tisdags. Om det så skulle kosta mig livet av Margaretha Sturesson. Ricktigt bra bok, rekomenderas.
Beställde även lite skivor därifrån. With teeth och the downward spiral med nine inch nails, kärlek är för dom med Thåström, Judgement med Vnv nation, walking on a dream med empire of the sun och sound of the universe med depeche Mode. Gutt med lite nytt i skivsamlingen.

Håller även på med tvätten, massa tvätt. Suck. Blir genast mycket mer när mannen har flyttat in. Men det är det värt! Igår fixade vi i ordning i lägenheten och flyttade in Gustafs möbler. Blev riktigt bra. Nu känns det genast mycket hemtrevligare. Nu har vi bara en enorm tavla och mina målningar som ska upp på väggarna. Sen är vi färdiga. :)

Mitt mående är väldigt mycket upp och ner just nu. Ena stunden deppig, nästa glad och sen fylld med smärtsam ångest. Men det värsta är inte det dåliga måendet, utan att aldrig veta hur jag ska må. Har gått åt många atarax de senaste dagarna för att min ångest inte ska paralysera mig på jobbet. Många säger att atarax är som sockerpiller, det kan jag förstå i vissa fall. Men när jag inte tar de regelbundet och tar högsta dos så lugnar dom faktiskt ner mig. Och det är jag glad för. För jag vill aldrig mer ha xanor. Och om jag någon gång får det ska jag aldrig behöva sluta, för abstinensen är hemsk.



"The world is just illusion trying to change you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0