De tog mig till en plats där inget växte, till en plats där bara skuggorna i dammet hade tid. De tog mig till en sal, ett solblekt sjukhus, där alla dörrar var så tunga att de inte krävde lås.

De senaste, postoperativa, smärtfyllda och trötta dagarna i bilder.
 

Varit inlagd på sjukhuset. (nu är halsmandeljävlarna borta)
 
 

Blivit ompysslad och vaktad av en nojig mamma som själv blivit ompysslad av katterna. Typiskt nog är hon allergisk.
 

Ätit hälsokost. Typ glass, glass och glass. Och lite kall pasta, kall pannkaka och kalla ägg.
 

Har ibland haft lite pysselork.
 

Fått fin present av bästa mormodern.
 

När jag vart ensam har Lilla vän hållt mig sällskap.
 
.
Haft världens största, blekaste tunga. (kolla märkena från tänderna liksom) (charmig bild, oja)
 

Tagit mig i kragen och börjat plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0