She says "How long can I live this way? Is there no one I can pay to let me go? 'Cause I'm half sick of shadows, I want to see the sky. Everyone else can watch as the sun goes down, so why can't I?"

Idag har jag minsann var på spinning med mor och far, ätit fullkornspannkakor till lunch, cyklat i regnet och vart på konstmuseet. Nu ska jag dricka upp min sista rivella och måla lite på min topphemliga teckning samtidigt som jag lyssnar på min fantastiskt hårda spellista med massor av gamla godingar i. Typ Marilyn Manson, Emilie Autumn, In flames och Lifelover. Soft.


Kommentarer
Postat av: KarinE

Undrar vad det kan vara för teckning?



Fin du e i håret :)



kjam

2012-05-17 @ 15:52:39
Postat av: Amanda Olsson

härligt!! låter som en pluggfri dag, har jag med idag för de är vi faktiskt värda!! :)

2012-05-17 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0