I will battle for the sun.

idag fick jag besked om jag fick delta i forskningsstudien jag änmält mig till, om mindfulnessbehandling mot ångest via internet. tyvärr fick jag inte vara med, testet jag fick göra visade att jag lutade mer åt egentlig depression-hållet. men skitsamma, jag fortsätter behandla mig själv. precis när jag läst beskedet ringde min gamla terapeut från dbtn och frågade om jag ville vara med i en annan studie. javisst sa jag. det är två socionomstudenter som ska utvärdera dbtbehandlingen verkar det som. ska bli intressant!
vad händer annars då? massa plugg i sjukdomslära-kursen, har börjat träna igen, målar massor men långsammare eftersom jag tittar på deckare samtidigt och det är ju himla spännande. och så försöker jag äta och sova som jag ska och lyssna på kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0