vi är förlorare, vi två, sen vi var sjutton år

Har slutat i DBTn på riktigt nu, vet inte om jag ens har skrivit det här då bloggen legat lite på is. Men iallafall, fick en tid till en läkare jag ska ha kontakt med inom öppen psykiatrin nu. Nu var det bara så att tiden krockade med duggan vi ska ha nästa vecka, så fick ombokad den. Skickade ett meddelande på mina vårdkontakter, och hör och häpna, inom 2 minuter hade jag ett svar om att de skulle meddela läkaren detta. Har aldrig fått ett svar från landstinget så snabbt, och aldrig fått en bekräftelse på att de har läst och att de ska höra av sig. Sen att besöket kommer att kosta 300 spänn är ju en annan sak. Plusminusnoll till landstinget.

Mina godnatt-mediciner är slut, och nu när jag är mittemellan trädet och öppen psyk vet jag inte riktigt var jag ska höra av mig. Får luska i det imorgon. Behöver min sömn, sover hyfsat på ataraxen, bara det att de verkar så jäkla länge att jag knappt kommer upp på morgonen. Och att sova är inte det stora problemet, utan att somna. 

Och nu börjar det dra ihop sig mot dugga, redovisning och tenta så det lär bli lite tomt här igen.


Väskan är packad och klar för en dag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0