And the worst part is, before it gets any better We're headed for a cliff. Then in the free fall I will realize I'm better off when I hit the bottom

Som sagt, grymt dålig blogg jag har just nu. Vill verkligen klara mikrobiologi-tentan på måndag, orkarorkarorkar inte ha rester till hösten när alla roliga kurser börjar. Hoppas också att vi får svar på om vi klarade ekologi-tentan snart så att jag slipper gå och oroa mig för den. Fick också tillbaka en av labbrapporterna, komplettering på den. Inte kul. Men, det verkade inte vara så mycket att ändra på när jag tittade igenom den lite snabbt.

Till råga på allt har min ena visdomstand blivit riktigt infekterad igen, precis som förra året (eller var det förrförra?) Som om det inte räckte med att de växer så långt ut att jag biter sönder kinderna så fort jag stänger munnen. Har till och med fått ärr på insidan där. Snyggt! Men, nu har infektionen spridit sig på något konstigt sätt så jag har en svullen knöl innanför/bakom käkbenet och får små febertoppar då och då. Inte skönt. Och inte lägligt. Så är det inte bättre imorgon får jag ringa tandläkaren.

Ska hoppa i säng snart och läsa en stund. Ska upp tidigt imorgon och sätta mig i skolan för att plugga innan frågestunden vid 3. Vill inte riskera att jag gör allt annat än att plugga som lätt händer om man sitter hemma.



Om det blir som jag vill blir det en tur till Schweiz igen i sommar. Någon som är på?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Emmie vill alltid resa!! ;)

2011-05-26 @ 23:47:23
URL: http://melomel-melomel.blogspot.com/
Postat av: pillan

åh tack :) fick det av morsan som köpt det i staterna,

men tror det kommer från forever 21 ;)

2011-05-27 @ 17:46:27
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Amanda

mikrobiologin, jag tror på dig! du verkar ju så duktig hela tiiiden :)

2011-05-27 @ 23:30:37
Postat av: Ida

Karin fragade mig om inte du ville folja med henne hit. Har hon hort med dig? Jag antar att du inte kan pga sommarjobb men jag skulle garna vilja det. Skriv ett mail till mig for jag kan inte logga in pa facebook!

2011-05-29 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0