All den här tiden som jag vilat och velat, vilat och väntat och kastat bort. Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.

Fick svar från CSN igen idag. Min ansökan om studiebidrag har redan blivit godkänd, men nu ansökte jag om lån. Svaret jag fick lät ungefär att jag redan fått studiemedel och inte kunde få mer den här perioden. Åh, tröga.

Har iallafall fått svar från chefen från sommarjobbet, att jag får jobba i sommar igen. Känns gutt.

Har haft filmeftermiddag med Gustaf i typ 4 timmar. En Wallander och en Maria Wern blev sedda. Den Maria Wern vi såg lyssnade jag klart på i natt, som ljudbok då alltså. Filmen var inte alls som boken, men den var bra ändå. Vi hade bunkrat upp med hemgjorda falafel i pita, läsk och godis. Mums.

Nu ska jag fortsätta på mormorsrutorna till min och mammas filt. Är uppe i tretton stycken nu, behövs ganska många fler.








Låsta bloggen uppdaterad.
(om lösen önskas släng en kommentar med din mail så kanske du kan få det)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Johanna!

Caroline som gick i DBT gruppen med dig :-) Undrar om du skulle vilja knåpa ihop en bloggdesign till mig när du har lust och tid?

Hoppas allt är okej?! Tänker på dig ibland.



Kram!



2011-02-11 @ 15:27:58
URL: http://carolinesannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0