change the voice inside my head, make them like me insted.

Var på trädet idag, och samtalet slutade inte som jag trodde. Nu är jag tydligen färdigbehandlad. Helt. Ingen DBT mer, bara stödsamtal. Jag fick fylla i massa enkätfrågor om mitt måenade som vi ska jämföra mot de jag gjorde för tre år sedan när jag började. Jag ska bli remitterad till öppen vården som jag inte har en aning om hur den funkar. När jag sist var där var jag 17 och hade mamma och läkare som såg till att jag dök upp och fick nya tider. Snart är det upp till mig. Skrämmande.

Men, jag har tagit mig igenom en tuff behandling. Jag har lärt mig massor. Och inte minst, jag har vart självskadefri i ett år.


Jag, något år innan jag började DBT.


Låsta bloggen uppdaterad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Starkt av dig att gå igenom behandlinge och det låter ju jättebra att du varit självskadefri ett helt år! Lycka till i fortsättningen.

2012-02-05 @ 16:27:43
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0