Zombie

Sitter och ser Resident Evil 3 med Gustaf. Älskar dom filmerna!

Dagen började på trädet med färdighetstränings gruppen. Blev hälften vettigt och hälften mindre vettigt, efter som det var Es sista dag idag. Sedan käkade jag lunch med Ellie och Lisa på Nilsson, pestomarinerad qourn baguette med fetaost och majs. Mums! Sedan drog jag och Ellie till Kalmarhem och hämtade nyckel till hennes studentrum som vi var och tittade på sen. Kommer nog bli kanon. Sen drog vi till modehuset och jag handlade alldels fö mycket. Ett par vinterskor, örhängen med vingar, prickiga strumpbyxor, lila naglack, en gosetröja och en skiva med Thåström. Nu överlever jag vintern!

När jag kom hem fixade jag mat till mig och Gustaf, pluggade lite och nu myser vi som sagt i soffan med alldeles för mycket godsaker eftersom det var halva priset på Tempo. Godis, chips och havrekakor. Haha!

Blev ingen journalläsning i går, eftersom min terapeut vabbade. På fredag gör jag ett nytt försök! Skriver då om hur det gick. Så igår åkte jag med mamma till IKEA istället, blev en del inhandlat där med. Mest nödvändigheter, men även en stor bit svartvitt tyg som vi ska sy till och säng hänga upp på väggen bakom sängen. Kommer att bli ursnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0