MR CLOUDMAN

Jag och Gustaf lagade precis en superb middag! Färsk pasta med en gryta på kyckling, matgrädde, vitlök, kryddor, fetaost, soltorkade tomater, tomater och oliver. Mumma! Det var vi värda efter att ha plockat in massa tvätt, diskat 70 gånger och cyklat till maxi för att handla.

Var även på första DBTn efter sommaren. Känns skönt att få uppdatera sina färdigheter och dbttänket lite. Just nu håller vi på att prata validering - att se saker, känslor tankar osv precis som dom är utan att döma eller värdera. Svårt som fan, men väldigt användbart. Kommer nog upp en inlägg om det så småning om.
När jag väl var där bad jag om att få läsa min journal. Vet inte om det är smart att göra det, om det är triggande eller så. Men jag är rätt nyfiken på vad det står där i.

Har beställt alla böcker till två av tre kurser jag ska läsa i höst. I kemin har vi bara en bok och jag känner att jag behöver lite tid med den. Speciellt efter som den är på engelska... Tittade oderstatusen, och så har dom skickat typ alla böcker utan den. Suck.

Funderar på att pallra mig bort till friskis imorgon. Har vunnit ett presentkort där, och så vill jag komma igång med träningen igen. Ska fylla på mitt kort tror jag. Så, någon som är träningssugen i morgon eftermiddag? ;)



"Oh, Mr. Cloudman
There's something in my head
There's something in my head
A crazy thought
I had a crazy thought"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0