I just wanna go south again

Dagarna flyter på som vanligt, mycket plugg, pyssel med lägenheten och mysa med katter och sambo. Imorgon blir det dags för journalläsning 2, spännande. Den här gången blir det från vuxenpsyk. Tänkte fråga om det finns tidigare inlägg, från det att jag först fick kontakt med psykiatrin 2004 via ABC (anorexibulimicenter)


Har även tänkt lägga upp en ny kategori: mina diagnoser. Både för de som känner mig som kanske kan få en uppfattning varför jag har gjort/gör det jag gör. Även för andra som kanske känner igen sig kan förstå att man kan leva ett bra liv trots diverse problem. Tänkte kanske lägga upp ett inlägg om DBT också, för att jag skriver en del om det och alla kanske inte vet vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0