eh?

Ojojoj, vad jag har varit duktig idag! Först 3 timmar gruppupgifter i kemin, sen satt jag från ungefär 12 till 5 hemma och läste om syror och baser. När jag kände mig rätt färdig med kemin städade jag hela lägenheten, dammsög, dammade, diskade och plockade undan allt som inte låg där det skulle. Nu har jag mat i ugnen och när vi har ätit den ska jag försöka läsa ut Antonovsky. Go Johanna!


Jag har lite mer ångest än på länge just nu. Men det är väl inte så konstigt egentligen. Kusinen är dålig, nervös över kemin, undran om jag kommer klara ekonomin när jag pluggar... vuxengrubbel helt enkelt. Men allt tar så mycket mer energi när man måste arbeta med ångest/tankar hela tiden, speciellt eftersom det här gör att jag inte sover speciellt bra. Menmen, det går över, ångest är inte farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0