Detta fält måste också fyllas i

Usch, idag är ingen bra dag. Har mått illa och känt mig jäkligt hängig hela dagen. För en stund sen kom jag på varför. Hade glömt ta medicinen idag... smart? Njae. Det är nästan lite läskigt att jag känner av det så här snabbt, vill egentligen inte känna mig så här beroende. Men den hjälper, gör mig mer stabil. Så jag fortsätter så länge jag känner mig hjälpt och det hindrar mig att falla ner i mörka hål. Äter bara en medicin nu, venlafaxin, förutom v.b medicin, det är ju ett steg på vägen iallafall.

Ska ta tag i mitt liv nu och försöka plugga lite innan slutdebatten börjar. Imorgon är det val, och jag och Emmie ska gå ner till nämndehuset och rösta. För första gången känner jag mig helt säker på vad jag står för. Har även fått en beställning på virkade muffins och kakor som jag tänkte knåpa på senare. Gutt att ha kommit igång med virkningen lite igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0