come back to bed

Idag har jag och Gustaf haft en riktig mysdag. Bara gått omkring i mjukiskläder hela dagen. Så jäkla skönt! Lite plugg har jag hunnit med, lite kemiska bindningar blev det idag, och här lust en av böckerna till hälsovetenskapen. Känns skönt! Nu lagar min man mat till mig, kikärtsbiffar, ris och broccoli. Mumsigt.

Hade en väldigt trevlig kväll i fredags, Ida kom till mig med bullar och fikade. Sen gick bi ner till stan och köpte födelsedagspresent till Johanna. När vi kom hem slängde vi ihop kikärtsbiffar med curry, klyftpotatis, sallad och god sås. Johanna kom lagom till maten, sen tittade vi på fula klipp, lyssnade på nostalgi musik och pratade. Sen gick vi till olearys där vi träffade några av Johannas kompisar. Sen gick vi till Krögers och satt där till typ 2. Sen åkte Johanna och jag och Ida svullade i gyrosrullar. Guttigt. :) Sen däckade jag bredvid min sovande pojkjvän. En himla trevlig kväll faktiskt!

Mådde inte så himla bra igår faktiskt, haha. Huvudvärk från helvetet typ. Så jag läste i lite skolböcker liggandes i soffan. Sen kom Syster och piggade upp med ett paket glass. Hon tog tag i mitt liv och hjälpte mig att städa. Tack, sis<3
Sen blev jag och Gustaf bjudna på tacos hos hans föräldrar. Lite senare kom det lite mer folk och jag blev ganska hest. Min förkylning blir inte precis bättre av att sitta ute! Så jag satt under värmegrejen, med filt och jacka på mig. Frös ändå! Sen försökte Gustafs mamma göra mig bättre i halsen med hjälp av wiskey. Funkade en stund, faktiskt, synd bara att det smakar så jävla illa. Fick skölja ner med kladdkaka.

Imorgon blir det skola, sen vin och virkkväll med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0