all that glitters is cold

Ikväll blir det reggaekväll i folketshus, men innan det förfest hos Emmie. Kommer att bli kul. :)

Förut idag skulle jag hämta ett paket, posta ett brev, gå till systemet och köpa biljetter tills ikväll. Allt gick fel. När jag kom till pressbyrån och skulle kolla avinumret på mobilen tappar jag den i golvet så den går i tusen bitar och jag får inte ihop den ordentligt. Frimärket som jag köpte råkar jag klistra fast på handen, så jag hoppas det sitter kvar nu. När jag ska köpa biljetten tar de inte kort, så jag får springa och ta ut pengar. Lite bökigt och fumligt att hålla på med väska mad trög knapp, stor plånbok och överdrivet stort paket. När jag kom hem igen kom jag på att jag glömde systemet. Som tur var Gustaf där så det löste sig. När jag sen hoppat in i duschen och är klar kommer jag på att alla badlakan är i tvättstugan så jag får torka mig med en liten plutte handduk. Menmen. Johanna Virrpanna I am.

Nu har jag iallfall kläder på mig, biljetter i plånboken, öl i kylskåpet och väntar på att gå och möta Olivia. Blev så jäkla Marilyn Manson och Nine Inch Nails sugen när jag läst ut Marilyn Mansons självbiografi. Nej, nu ska jag ta det sista i tvättstugan. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv; Oj, tack så jättemycket <3

2010-09-25 @ 15:56:21
URL: http://anaaddict.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0