Well, well, well.

Fick rycket i morse och nu är lägenheten kliniskt ren. Nästan. Svårt att hålla den ren med en ADHDkatt och en miljard skolböcker och pappaer som jag använder hela tiden. Blev så ambitiös att jag till och med skurade ugnen. Duktigt! Nu hade jag tänkt mig lite kemi plugg, börjar dra ihop sig mot tenta nu... 12 november gäller det, men jag vill vara ute i god tid eftersom jag har en dugga och en hemtenta med. Puh. Men jag ska ta mig fan klara det!

Om ett par timmar kommer Ida och Erik hit, senare tror jag även att Emmie och Sebbe kommer, sen ska vi dra till sjösjukan för att fira Erna och Issa. Kommer säkert bli jättekul, men jag blir alltid lite orolig när jag inte vet vilka människor som kommer. Men, jag har ju mina polers, får hålla mig till dom. Tänkte inviga min nya sammetsklänning från bubbleroom ikväll. Lila med puffärmar. Kalasfin.


Nej, nu back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0