Rolig utlottning!

Är med i en utlottning på suaddasblogg, där man kan vinna härliga garner och brodyrgarn. :) Var med vetja!


Har var jätteyr och illamående fram och tillbaka sen igår morse, grymt jobbigt. Det går upp och ner hela tiden, spelar ingen roll om jag ligger eller står... Men idag har jag ändå lyckats tvätta och med hjälp av min syster handla det nödvändigaste. Tog verkligen slut på mig. Hoppas det går över snart. Illamående är något av det värsta jag vet.

Så ikväll ska jag få klart kak-samligen till Emma, få i mig något att äta och sen ta en tidig kväll. Sovit grymt dåligt inatt! Mitt mål imorgon är att beta av lite mer i kemin, och kanske dra med syster på en höstpromenad.




Finfin Ellie! Nu har jag vart utan dig i för många dagar. Ska bli bättre tills på onsdag. Promise!



Kommentarer
Postat av: Ellie

ja, bli frisk nu fina vän!

2010-10-11 @ 22:20:57
URL: http://[email protected]
Postat av: SUADDA

Vad kul att du vill vara med i utlottningen!

2 lotter till dig!



Vilka fina amisar du har gjort. Fått till personlighet i dem också!



Krya på dig!

2010-10-11 @ 23:02:50
URL: http://suaddasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0