Åt rätt håll?

Det har vart riktigt tuffa dagar nu, har det inte vart fysiskt jobbit med yrsel, huvudvärk och illamående har det vart psykiskt jobbigt med depression om halsen. Allt har känns menlöst och allt har krävt en stor ansträngning. I lördags tog jag en varm dusch och ett glas vin med mamma och då släppte huvudvärken som inte ens dämpats av ipren. Så det stämde nog det som Pia sa att jag är psykiskt utmattad. Igår hade jag inga problem alls med det fysiska, utan jag hade gråtattacker och krig i huvudet istället. Men jag stack till Gustaf, käkade pizza och godis medan vi bara slappade. På kvällen var jag helt slut, men ändå kunde jag inte somna förens tolv. Tittade på Wallander och kunde inte sluta. Tog min andra dos atarax lite för tätt tror jag, för sen sov jag som en stock i tolv timmar. Idag har det varit ganska lugnt, tog atarax direkt på morgonen, tror det kan ha hjälpt. Men tungt är det. Riktigt tungt. Men, jag kommer vinna. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0