Kissemisse.

Studentfirandet igår var väldigt trevligt måste jag säga. Dagen började med sopplunch hos mig med Ida och Erik. Sen gick vi bort till Jenny Nyströmsskolan och försökte hitta Jennies familj bland allt folk, men hittade vår drilltränare istället som också letade. Till sist hittade vi dom och Jennie sprang ut. Sen kom regnet, men det var så härligt att se alla så glada ändå. När det regnade som mest försvann Erik mep paraplyet, ganska taskigt. Så jag och ida begav oss i regnet bort till bilen. Sen bar det av till Ölandet och hem till erik där jag fick hälsa på de söta kisseungarna. Hoppas verkligen att en eller två av dem kan bli mina. Efter det åkt vi hem till Jennie där det bjöds på god mat och dricka. När vi firat klart med Jennies släkt åkte vi hem till mig där det blev fest. Mycket dans och trevligt folk! Framåt elva började folket röra sig mot vallen, men jag stannade hemma med min man som kom hem från Malmö igår. Så vi satt och pratade länge och bara mös. Har saknat!

Det var lagom mycket att städa idag, alla glas och nästan alla koppar skulle diskas! När jag städat klart och jag och Gustaf käkat frukost kommer Gustafs pappa och farmor och lämnade farfars katt som jag ska ta hand om nu ett tag! Hon har mest legat i fönstret men nu har hon vågat sig ut på upptäcksfärd. Hon är så mysig att bara att sitta och titta på. Och hon älskar ugnen! Hon går dit hela tiden och tittar på sig själv i luckan. Söt. :) Nu vet jag inte riktigt vart hon tog vägen, så jag ska leta upp henne så att hon får vänja sig vid mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0