Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, vet inte riktigt varför. Har liksom inte haft någonting att skriva om. Har jobbat en del, njutit av solen och nu i helgen har vi besök från Schweiz. Det är mammas kusin och fru som kommit, och de bor hos mormor. Så igår var jag och lillasyster där och käkade middag med dom. Mycket trevligt! Även om det var 5 år sen vi senast sågs känns det naturligt att träffa dom. Snart kommer dom hit, har köpt vaniljbullar som jag tänkte bjuda på. Sen ska vi till Läckeby och äta middag hos mamma och pappa. Mys!

Det är grymt varmt idag, huvudet värker och jag mår lite illa. Tror inte det bara beror på vädret utan också på att jag höjde medicinen igår. Paroxetinet har jag slutat med nu och de värsta symtomen har inte kommit igen. Skönt. Får se om den här medicinen kan hjälpa, venlafaxin heter den. Artaraxen går åt mer än vanligt just nu, men annars känner jag inte så mycket än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0