Ljug för mig, det är inte slagen som känns.

Igår hade jag en riktigt mycig kväll tillsammans med Ida, Emmie och Erna. Först blev det en tur till stranden, efter det gick vi och handlade lite mat. Vi tog med grillen och satte oss vid havet. Trots att vi hade ganska mycket problem med att få igång grillen så blev det till slut en måltid av quorn, majs, vitlöksbröd, potatissallat, sallad, fetaost och rödvin. Sen drog vi ner till larmtorget där det var lite musik och så, och satte hos på en uteservering. Mycket trevligt!

Idag var det jobb, mellan 8-15. På grund av helvetesbussarna var jag på jobbet vid 7. Mindre roligt. Men jobbet gick bra, en väldigt lugn dag måste jag säga. Sen gick jag hem och pratade lite med pappa, lånade bilen och åkte och hämtade ut min nya medicin, skrev på lönepapprena på bemanningen och köpte mat tills imorgon. Jag får lite gäster och tänkte bjuda på tacos, jordgubbar och glass. Nu knarkar jag Kent och väntar på att Gustaf ska komma. Ikväll ska vi laga lite god mat tillsammans.


På måendefronten är det okej. Okej, men inte mer.


Och istället för den planerade blekningen av håret (eftersom någon idiot lagt mörkbrun färg i en förpackning med blond hårfärg vilket gjorde att jag blev gråhårig) har jag köpt löshår. Beställde på ren chansning, och färgen var exakt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0