Zzzöndag.

Trots att det är en sketen söndag har jag hunnit med en del. Har skrivit på hyreskontarkt och alla andra papper som jag måste skicka in också, har förberett mina grannar på att jag kan ta gamla saker som dom inte behöver men som är nödvändiga för mig, och så har jag börjat med min första inlämningsuppgift. Valde att fördjupa mig i socialpsykologi i allmänhet för att lära mig mer om inebörden av det. Svårt att sammanfatta och ha en disskusion om det på 2 sidor! Men det får gå. Har även skrivit om min behovslista till lägenheten. Det är mycket vi behöver, så det vi inte kan samla ihop får vi inhandla på IKEA i slutet på veckan.

Nu ska jag fortsätta med min uppsatts efter den här väldigt intressanta uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0