TypTorsdag.

Ingen vila än, jobba dag imorgon, sen vaken natt imorgon och på lördag. Kul. Hoppas jag orkar det här, kanske inte är så stark som jag tror. Men jag kämpar vidare. Känns ganska motigt just nu. Men det är sista spurten nu, och jag vet att jag kan om jag vill.

"I saw the devil wrapping up his hands
He's getting ready for the showdown
I saw the ending when they turned the page
"
-The Killers

Har anmält och betalat allt till högskolan nu, men jag kan ändå inte riktigt fatta att jag börjar på måndag. Tiden går fruktansvärt snabbt ibland. Men som sagt, skönt att göra något nytt med rutiner och slippa bemanningen och de här jävla tiderna. Undra hur många gånger arbetstidslagen blivit bryten den här veckan.

Lägger upp bilder på draken och sköldpaddan jag virkat imorgon om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0