Typ insnöade.

Grymt mycket snö och det blåser jättemycket, och taskig som jag är skickade jag iväg Gustaf. Stackars bebi! Fast han ville faktiskt hem, och att vara med mig idag är ungefär som att umgås med en vägg som han uttryckte det. Jag kan inte annat än att hålla med. Totalt slut!

Först idag blev det dbtgrupp, vi blev bara två idag men det var ganska skönt tycker jag. Fick även ett par minuter med min individuella terapeud, och vi kom överens om att höja min medicin ett tag eftersom jag inte mår speciellt bra just nu trots att jag använder alla möjliga sorters färdigheter. Får se om det kan hjälpa mig en bit på traven.

I eftermiddags var Gustaf en utomordentlig flytthjälp, han låg på soffan medan jag packade grejer i kartonger. Tack för hjälpen, älskling! När jag fyllt ungefär fyra kartonger tog den lilla ork jag hade slut, och jag gav upp. Så nu har vi bara legat i soffan.

Har även fått reda på att vi får nyckeln på fredag eftermiddag, så då ska jag dit och inspektera ännu en gång. Då ska badrummet vara färdigrenoverat och lägenheten nystädad. :)

Måste bara berätta, i går kväll tog jag en zolpidem för att kunna sova, och la mig på min spikmatta som vanligt. Och själklart somnar jag på spikmattan och vaknar inte på hela natten! Vet inte riktigt hur jag lyckades, men när jag vaknade i morse av något hårt. Då hade jag rullat ihop mattan på något vis och låg och höll om den. Lagom klantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0