Torsdag.

Idag hade vi laboration i skolan, med diskussioner om arbeterna vi har gjort. Jag som alltid vart jättenervös för att prata inför folk var inte nervös alls! Jätteskönt. Och allt gick bra, nu är det bara att vänta på resultatet.
Efter skolan pratade jag och min nya kamrat Emmy om seminariet vi ska ha. Hon och jag ska ta upp frågor som gäller renhet, smuts och tabu nu och förr. Mycket kiss och bajs alltså. Kul! Sen gick vi ner till stan och shoppade på Monkirean. En kofta, en tröja och ett linne blev det för min del. Och så har jag köpt ett födelsedagspaket till Gustaf! Får se om det duger till herrn... :)

Pia, min terapeut ringde idag också. Igår skulle hon skicka en bevakning till läkarna angående min medicin, men såklart hade hon glömt att skriva VEM, alltså jag, som skulle ha höjd dos. Så jag får vänta till imorgon eftermiddag innan jag vet. Till råga på allt ringer hon från dolt nummer och skrämmer livet ur mig. Jag hatar dolt nummer.

Nu ska jag fortsätta packa!


Foto: svartvitalinjer
Stångehamn -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0