tjurpupponsdag.

Lyssnar på pet shop boys och depeche mode och är allmänt syntskadad och missnöjd. Skönt att det är sista veckan med bemanningen. Jobbat dygnet runt nu nästan, och fick precis reda på att jag ska stanna kvar på fyrklövern i natt, och sen jobba till halv 3 imorgon. kul. Men Johanna, skärpning, det är ju bara 26 timmar.

Och på måndag börjar skolan. Nu har jag ansökt om studiebidrag, registrerat mig på kursen så nu är det bara att tuta och köra. Skönt att Gustaf också ska börja plugga så har vi varandra att bråka på när det är jobbigt. Från och med den 18de är det herr företagsekonomi och fröken socialpsykologi som gäller. Hoppas föresten att Isabelle jobbar ikväll, jag kanske skulle få låna böker av hennes kompis. Det hade ju faktiskt vart ganska najs.


Nähä, nu ska jag göra iordning sjuttielva matlådor, packa tandborsten och sen bege mig till jobbet. Sen sjukanmäler jag mig i helgen. I don´t pallar to jobba more this vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0