Fredag.

Igår var det jobb som gällde, sen åkte jag till Gustaf. Vi tog en liten promenad i kylan och sen bara umgicks vi och hade det mysigt. Blev lite star wars med, vi är inne på andra filmen snart. Jag ska banne mig se alla!

Idag var jag på dbt för första gången sen innan jul. Blev en del snack om svakan jag var i innan juluppehållet, och efter att ha pratat med min terapeut inser jag att det faktiskt är bättre nu. Vi pratade även om dödsfallet i måndags och det kändes skönt, att prata med någon som vet hur jag fungerade för två år sen när jag började i dbtn och nu. Det fick mig att förstå att jag kunde inte gjort något annorlunda i den situationen utan reagerade precis riktigt. Och för två år sen skulle jag definitivt inte kunnat samla mig och ta mig igenom natten som jag gjorde nu. Jag hade fått panik, inte kunnat göra någonting och sen skadat mig själv. Jag skulle ha trott att det var jag som dödade honom. Jag är så glad över att jag är på rätt väg!

Nu ska jag virka lite på min drake, lyssna på depeche mode och sen gå till jobbet vid 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0